torsdag 12 januari 2012

Hej 

I förra vecken blev ett av min a alster bloggade hos Pysselrummet. Nu visar jag det här också.

Ha det bra
Kram MarieG

"Du
Postad 03 januari 2012 by pysselrummet
2011-08-24-078-kopia_marieg
2011-08-24-088_marieg
Ibland när jag stämplar upp och färglägger, så gör jag flera på en gång. När denna lilla flicka blev liggandes kvar på skrivbordet tillsammans med den blå rosetten från Tim Holtz så fick jag lust att göra en tag. Stämpeln princess är färglagd med distresser. Texten “Du” kommer från det stora textarket och det blå i bakgrunden på biljetten kommer från överkanten på mother-stämpeln. Tagen är gjord med metalltape och akrylfärg i svart och blått. Tyget är spillbitar från ett myggnät som jag färgat in med hemmagjord mist.
Skapat av Marie Gustafsson."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar