torsdag 19 januari 2012

Mitt sista inlägg hos Pysselrummet

Hej 
Här kommer mitt sista intlägg hos Pysselrummet. Kortet gjordes redan i somras, men blev liggandes och visat först för i förra veckan.

Ha det bra
Kramar MarieG
-----------------------------------------------------------------

Mother

Postad 09 januari 2012 by pysselrummet
2011-08-28-013_marieg
Jag är mycket förtjust i stämpeln, Mother. Tyvärr är det inte så många i min omgivning som vänta barn, så därför ändrade jag lite på stämpeln. Efter att stämpeln färgats in, så tog jag bort färgen som markerade magen med hjälp av lite papper. Sedan stämplade jag som vanligt och målade dit en ny ogravid mage med en tuschpenna. Grattistexten kommer från det stora textarket. De svart prickarna är gjorda med pearlmaker. Det bruna pappret heter, Kulör - Prickar Brun och det röda heter, Vegetable Broth.
Skapat av Marie Gustafsson.

1 kommentar: