söndag 12 juni 2011

Bröllopskort






Hej

Nu har gjort ett bröllpskort. Nu ska jag bara vänta på en bröllopsinbjudan, hihi. Tyvärr verka det dåligt på den fronten nu mer bland kompisarna ;-), men jag fick i alla fall använda mina fina TGF-stämplar. Kortet är ett bidrag till Mias Mix junitävling. Stämplarna vann jag på lotten i januari, jppie!


Stämplarna är färlagda med makers av olika märken i ljusa toner. Två av papprena kommer från Inko. Det tredje vet jag inte var det kommer ifrån.

Ha en bra dag
MarieG

4 kommentarer:

  1. Romantiskt och vintage är så snyggt ihop. Kul att du vill vara med på Mixens utmaning - Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt fint kort!! Så romantiskt!
    Kul att du vill vara med i vår utmaning!!
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  3. Så fint bröllopskort,
    visst är det underbara stämplar,
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Detta kortet var oxå helt underbart!

    SvaraRadera