söndag 24 juli 2011

Kort till Forma Hantverk

Hej
Nu är jag tillbaks efter en regnig vecka i södra Tyskland och norra Frankrike. Vi såg mycket fint, men det blev inget bad för mig. Barnen badar gärna, bara drivisen är borta ;-)

Under tiden som jag var bortrest, har jag haft mitt första inlägg som gäst-DT hos Forma Hantverk.


Jag har fått ett FINT paket med stämplar (som jag fick välja själv, = beslutsångest ;-)),papper och lite dekorationer.

Första alstret blev ett grattiskort, med den underbara princessstämpeln. Det är faktiskt bland de första stämplarna som jag skaffade mig, med jag visste inte fabrikatet förrän nu.
Den fina grattis-stämpeln är från ett stort ark med fina och användbara textstämplar.
Mer beskrivning av kortet finns hos Forma/pysselrummet.

Nu ska jag fortsätta att tvätta och packa upp
Ha en bra dag
MarieG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar