måndag 9 januari 2012

Nyårs-glas

Hej

Här kommer mitt bidrag till Scrap och Hobbys decembertävling.
Uppgiften var att att göra något med nyår som tema.

 
Jag har scrappat på champagne-glas. Ett till varje gäst. Bra så att ingen får fel dryck, med eller utan styrka och med eller utan bubblor ;-)

Färgen fick jag byta ut mot glasfärg, men resten är min vanliga scrap-grejer, (förutom sockret runt kanten på glasen, förstås)

Hjärtat som jag maskat med, är en dies från Nellie,
Rosorna dekorerade med stickles och är fastsatta med glue-dots, så att de kan
tas bort före disk.
Blinget får sitta kvar tills det ramlar av.

Namnen är stämplade med vanliga bokstavsstämplar, sådanna som sitter på en liten träpinne.
Efter nyårskalaset fick gästerna ta med sitt glas hem.

Ha det bra
MarieG

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara glas Marie!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så vackra glas du gjort!
    Ha en trevlig helg!
    Kram lene

    SvaraRadera