måndag 30 januari 2012

Mörker



Hej

Jag hinner tyvärr inte allt som jag vill och måste göra. Kul att du tittar in ändå!! 

I helgen skulle jag ta massa kort på grejer som ligger och behöver fotas, men det hann jag inte med. 
Ena dagen var vi och  badade och andra dagen så firade vi kinesikt nyår tillsammans med några andra familjen som också har barn från Kina. 

Här kommer i allal fall ett vitt kort som jag försökt fota i lampsken. Kortet är helt vitt och gjort på en träff som scrap och hobby ordnat. Ja, det är samma kort på båda bilderna.

Oftast brukar jag kunna rädda upp bilderna lite i photoshop, men här gick det inte.  Beklagade mig för mannen och fick tipset att låna en pannlampa med dagsljus-ljus. Det blev ett mer dramatisk kort, men inte så naturtroget.

Nu väntar jag i alla fall på våren och ljuset! 
Kramar MarieG


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar