tisdag 20 december 2011

stjärnkort hos Scrappaloss

Hej


I går var det min tur att blogga på scrappaloss.
Inlägget ser ni här nedanför.

Imorgon hoppas jag att jag är lite piggare och hinner visa ett kort eller något annat.

Kramar MarieG

måndagen den 19:e december 2011

"Stjärnkort"



Hej på er.

Hoppas ni har det bra och julstökar lagom mycket. Man måste faktiskt inte hinna med allt..... har jag hört ;-)
Här kommer min variant av stjärnkort. Varför kolla och skriva ut de beskrivningar som redan finns, när man kan göra testa sig fram till en egen variant under tidspress på en scrapträff???

Här kommer i alla fall min variant och är ni redan klara med alla julkort, så funkar ju mallen till andra typer av kort också.
Kortet utgår från en liksidig triangel och sedan bigat efter de svarta strecken. Har ni frågor så får ni gärna höra av er till mig.

Stämplarna är från Inkido och "24-stämpeln" är från vilda. Bladen runt änglarna i mitten är från en Tim Holtz-die och snöflingorna är från en Tonic studios-punch.

Ha en underbar jul och ett gott nytt år
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar