måndag 21 november 2011

Tårta

Hej

I lördags var jag på Scrap och Hobbys roliga scrap-träff i Sävedalen. Det blev flera alster gjorda, men ni får ge er till tåls innan jag visar något här.


Idag får ni istället se min ett alster från Nolträffen förra hösten och det är faktiskt det första scrapsaken som jag har vunnit någon utmaning med (..okej att nästa alla hade åkt hem, men ändå...) så Lon är lite speciell för mig.
Uppgiften var bland annat att ha med en The Greeting farm-stämpel, men reste har jag glömt. Jag tror att jag ska komma ihåg, sånt men....

Tårtan har min syrra gjort till mammas födelsedags-kalas och den var lika god som den ser ut att vara.

Nu är det läggdags för mig

Vi ses en annan dag
MarieG

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin Lo!! och en sån läcker tårta!!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Underbar tårta du har scrappat! Härlig layout!

    SvaraRadera