söndag 6 november 2011

Halloweentag

Hej

Även om det var en lugn vecka på bloggen, så är det har massor av höstens alster som inte har blivit bloggade. Jag tyckte att när jag bloggat i ungefär ett år med flera inlägg i veckan, så kan man ta sig en hel veckas "bloggsemester".
Idag har jag varit på scrap och stämpelmässan och köpt massa grejer. Tänker inte lägga upp vad jag köpt, men resultat kommer ni nog se här framöver :-)

Dagens inlägg en Halloween-tag gjord till Pyzzeltagens oktoberutmaning. Det blev en falsk metall-tag, med ett vitt manolia-spöke. Blomman är hemmagjord. Två lager papper stansade med retro-punch. Blommorna blöttes med lite vatten och skrynklades ihop innan jag försiktigt pillade ut bladen och monterade ihop dem till en blomma med en liten brads. Lite svart mist fick avsluta spökkänslan. Rosen och bården smutsades med svart stämpeldyna. Spindlarna är svart paljetter.
Den blev bidrag nummer 7.

Ha en bra kväll
MarieG

1 kommentar: