lördag 5 november 2011

Bloggat hos scrappaloss

Hej

Måndagen den 24 okober var det min bloggdag hos scrappa loss.
Inlägget syns nedan

"

Godisburk till Halloween

Hej

Idag är det min dag att blogga här. Temat är höst, så då har jag passat på att altra en vaniljburk i med Halloween tema. Får se om det blir en bordsdekoration här hemma eller om det blir en gå-bort-present.
Stämpeln är köpt hos Scrap och hobby och är en del av ett fint clearstamp-set från Pink Paislee. Setet borde finnas på fler ställen.
För att skapa bakgrunden så har jag använt mig av InkBlending Tool och stämpeldynor av blandade märken. Lite vitt fick förstärka stämpeln och en blingsten fick plats på döskallen ena ögat. Finns det inte en film där ett kranium har en diamant i ögonhålan ?
Pappret är från serien "Halloween in Wonderland" som kom förra året. Locket på burken är svampad med lila akrylfärg och är i verkligheten mer lila än på bilden. Intressant, undrar vad det är som skapar sådana färgskiftningar när man fotar. Rosa rosor kanske inte är så höstlikt men tyckte att de passade bra till de andra färgerna."


Ha det bra så ses vi en annan dag
Kram MarieG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar