fredag 1 april 2011

Fönster utmaning hos pysselmyran



Hej
Pysselmyran har ännu en rolig utmaning som jag hakat på . Denna vecka ska man ha med ett fönster på sitt alster.
Jag har gjort en ask med ett fönster i. I asken har jag lagt ett snabbgjort kort som ligger löst i lådan. Då finns det plats att lägga något litet under kortet i asken senare. Tycker också om flickan är en bit innanför fönstret. Fönstret är stansat med min älskade bigshot ,-)
Spetsen runt hålet limmade jag med vanligt lim, men nästa gång ska jag använda limpistol. Fäster bättre och torkar snabbare.

Nu ska jag packa för scrapträff imorgon.
Så här sent har jag aldrig väntat med packning tidigare, men har inte hunnit förrän nu.

Ha en bra helg
MarieG

1 kommentar:

  1. Fiin!
    Ha en bra helg! Jag skall också på scrapträff.
    Kram

    SvaraRadera