måndag 4 april 2011

3:a i Dalascrap & sånts månadstävling.

Hej

Nu ligger jag långt efter med mitt bloggande. Jag har gjort massor (nästan i alla fall) som jag inte hunnit visa på bloggen. Det är oftast roligare att scrappa än att blogga, tycker jag ;-)

I lördags hade Scrap och hobby mara. Vilka fina presenter jag fick med mig hem!!! Först en fin goddi-bag. Sedan vann jag en utmaning i omröstning och två på lotten. Jag vinner sällan på lotter , så kanske hade jag jag tillgodo denna gången. Bättre än på julafton!!

I förra vecka kom jag trea i Dalascrap & sånts månadstävling.

Inlägget är ett klipp direkt från deras hemsida. Hoppas att de inte tar illa upp. Förhoppningsvis några nya besökare.


Mitt kort ligger längst ner på sidan.

Stämpeln är målad med makers och bakgrunden är stämplad.
Vi ses en annan dag

Kram MarieG



torsdagen den 31:e mars 2011

Vinnare skisstävling mars månad!

Idag har jag äran att presentera vinnaren till mars månads tävling, en korttävling! Skissen såg ut så här;
Kraven var att det skulle finnas minst en riven kant och en miniros samt man skulle se att kortet hade sitt ursprung i skissen.
Vinnaren är Lena J! Kortet Lena J skapat är sagolikt vackert och har en insida som matchar den vackra utsidan. Välgjort och sobert! Grattis Lena, du erhåller ett presentkort i Dala Scrap webshop till ett värde av 250 kr!

På andra plats kom Sofias kort. Ett kort i samma anda men samtidigt så olikt. En av mina inspiratörer fascinerades av hur Sofia lyckats fånga nyansen i minirosen från rosorna flickan håller i. Grattis Sofia, du erhåller ett presentkort värt 150 kr i webshopen.
På tredje plats kom Marie G . Grattis du kommer erhålla ett presentkort värt 100 kr i webshopen. Detta bidragtill tävlingen skiljer sig ordentligt från de två övriga. Starka färger och mkt glädje i kortet.

Tackar övriga deltagare för otroligt vackra, fina, söta och roliga bidrag! Prova gärna lyckan i nästa tävling som kommer upp om någon vecka här på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar