fredag 18 mars 2011

Tack för senast!!



Hej
Här kommer ett "tack-för-senast" kort som är gjort till pysselmyrans utmaning denna vecka. Uppgiften var att använda akrylfärg. Svirvlarna eller vad man ska kalla det är är stämplade med medvetet dåligt blandad akryl i fyra nyanser. Det gör att färgen skifta i guld och olika bruna nyanser. Resterna använde jag till att färga in kanterna på kortet och den turkosa kartongen. Runt pappret har jag lagt crackle-paint i flera nyanser, men det tror jag inte räknas med i denna utmaning ;-)
Texten är skriven med i blå metalic-penna som är köpt på Inex. Mycket fin att skriva med. Hoppas att fler butiker har den.

Ha en bra kväll. Nu ska jag mysa med familjen:
Kram MarieG

2 kommentarer:

  1. Jätte fin Marie!
    Ha en trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis Du har vunnit en lottad vinst hos Pysselmyran. Jag tycker mycket om ditt alster.
    Maila din adress til sofia@pysselmyran.se
    Mvh Ingela/kringlan Dt Pysselmyran

    SvaraRadera