tisdag 15 oktober 2013

9:e inläget..

Hej
 
Här kommer mitt sista alstret från träffen. Uppgiften var att skapa ett kort till fruarna Lilja på deras 4-åriga bröllopsdag.
 
 
Stämpeln med Milo och Anna skulle vara med och stilen skulle vara vintage, sedan var det fritt fram att skapa ett valfritt kort.
 
 
Motivet är färglagt med distressdynor och vattenpensel. Till detta motivet har jag bara använt Victorian Valvet, Walnut stain och Pine needles. Perfekt om man vill resa lätt, men det är väl få scrappare som klarar det? ;-)
 
 
Tyvärr skrev jag inte upp hur jag gjorde vikningen, men bakersta delen sticker i alla fall ut lite och skyddar papperspetsen.
 
 
Stämplarna är från Inkido och Vilda, bara svenska stämplar :-)
 
Tack för en rolig träff och tack till er som röstade på mitt kort.
Vi ses på nästa träff.
Första priset var en fribiljett till nästa träff!
 
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar