tisdag 10 september 2013

Bloggar hos scrappaloss

Hej
Idag bloggar jag hos Scrappaloss. 
Inlägget syns här nedanför, men kolla gärna in på bloggen och se de andra tjejernas fina alster.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tisdagen den 10:e september 2013

Lo på stranden i Neustadt

Hej
Här kommer en semester-Lo från förra sommarens semester. Första dagen bilade vi till Neustadt i norra Tyskland. På kvällen tog vi en promenad längs stranden och då tog jag detta bland annat detta foto på solnedgången.
 
 
Månadens tema är card-stock och för mig är det nästan omöjligt at scrappa utan att använda card-stock. Använder det som grunden till Los, att göra dekorationer av, samt basen till kort och alter.
På denna Lon har jag använt vi card-stock till basen och stämplat fram en ram runt motivet.
 
 
Blommorna är stansade ur card-stock med en stans från Tonic studio och dekorerade med bling-stenar samt svart glitterlim.
Journaling-rutan är stämplad rakt på pappret och även den dekorerad med bling.
 
 
Titeln är stansad ur card-stock och för att göra texten lite intressantare, så har jag använt "skräpet" istället för de utstansade bokstäverna.
 
Ber om ursäkt, men nu tror jag att jag satt rekord i antalet gånger som ordet "card-stock" står med i ett blogginlägg. Tyvärr får jag inte betalt eller sponsring för det ;-)
 
 
Ha en jättebra dag och scrappa lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar