fredag 21 juni 2013

Om jag vann 5 miljoner...

 
....skulle jag fixa med huset och resa.
 
 
Om jag vann 5 miljoner...Det var en av uppgiften som vi fick på Surteträffen i våras. Jag gjorde en Lo  med ett foto på mina döttrar från semestern 2012.

 
 Slottet, som är jättevackert inuti, ligger ca 2 mil söder om Köln.
Döttrarna var inte lika imponerade. Visningen av slottet var guidad på tyska och  man kunde hyra en bandspelare med engelsk text. De kan inte så mycket av varken tyska eller engelska. Man var dessutom tvungen att följa med en grupp och vara tyst hela tiden. När vi flyttade oss mellan rummen, så fick jag snabbt förklara var det var vi hade sett.
 
 
Papprena är en av mina favoritserier från BoBunny, som tyvärr inte tillverkas längre :-(
Vet ni någon som har kvar dem, så tar jag tacksamt emot tips.
  
 
Diesen är också några, för mig väldigt användbara favoriter.
Så man kan väl säga att det är en favorit-Lo ;-)
 
 
 Ska även passa på att tack Pappersbiten och den som röstade min Lo för det fina scrap-paketet som jag fick. Längre fram så kommer det minst ett inlägg med vad det använts till.
 


Ha en jätte bra midsommar
Kramar Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar