söndag 27 januari 2013

Hej
 
Nu kan jag ladda ned bilder igen till min blogg :-). För att lösa det, så byte vi web-läsare från Explorer till Chrome. Innan dess hade jag Mozilla, som funkat bra.
Nu hoppas jag i alla fall att det ska funka.
 
Igår bloggade jag hos Tonic Studio svenska blogg.
Se inlägget nedan eller ännu bättre kolla på Tonics-bloggen HÄR.
 
Ha en bra dag
Kram Marie
 
---------------------------
26/01/2013

Ett grattis-kort

av scrappyzzelochmat
Hej
Här kommer ett grattis-kort. Det skulle egentligen vara till en liten tjej som fyllde är, men kalaset hann börja innan kortet var klart. Tur att det inte är tvång på handgjorda kort till alla som har kalas!
Stämpeln är färg lagd med markers.
Prickarna är gjorda med embossingfoldern, Sizzix Textured Impressions Embossing Folders 2/Pkg – Ornate Frames #2 och stämpelmotivet är utstansat med Sizzix Framelits Die Set 3PK – Ornate Labels #3
Ornate Labels #3.
CIMG2750_MarieG
”Kugghjulsbården” heter egentligen Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punch – Scalloped Arc Border, men jag tycker att det ser ut som kugghjul och att den är väldigt användbar.
Eftersom jag inte skulle röra kortet på några timmar så gjorde jag halvpärlor med liquid pearl.
Ha en bra dag
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar