söndag 1 juli 2012

Skapa dagen -Ett altrat ljus

Hej igen

Nu kommer dagens sista inlägg och mitt tionde och sista bidrag till midsommarcrpen hos svensk scrapbooking.



Ljuset är gjort tillär gjort efter uppgift 7 som är att altra ett ljus för mörka höstkvällar. För att behålla sommarkänslan så har jag valt att altra med fjärilar och grön-blåa färger. Jag gillar vår och sommar bäst och gör vad jag kan för att behålla det.



Stämlarna är stämplade på en servett och sedan insmälta i ljuset. Varmluftspistol är mycket snabbare än hårtork till detta, även om båda fungerar.



Nu ska jag vila från scrappandet några dagar.

Det har varit jätteskoj men lite stressigt att hinna med alla uppgifterna, samtidigt som familj och jobb kräver sitt.

Ha en jättebra dag.
Kramar Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar