lördag 30 juni 2012

Om du var en blomma..

Hej

Känner mig lite tjatig idag ;-) Klockan är inte ens halv tio och jag lägger dagens fjärde inlägg!! Personlig rekord för mig i alla fall.

 


Här kommer mitt sjunde bidraget till svensk scrapbookings midsommar crop. Uppgiften altra en flaska med blommigt tema.




Den underbara kalven är en freebie från http://adayfordaisies.blogspot.se/ och är färglagd med makers av blandade märken.



Textstämpeln är från Stämpelkällan och texten är:
Om du var en blomma
och jag var en ko
skulle jag äta upp dig
för du är så go.

 

Nu var det allt för en stund.

Jag har liiite annat att fixa med, typ städa, rensa i skåp och vika tvätt  :-(
Kramizar
Marie

1 kommentar:

  1. Hej!
    Bra jobbat syrran. Nu skall jag ta hand om min deg, den verkar lite "skum" så vi får se om det blir något av den.
    Kram Irré

    SvaraRadera