lördag 19 maj 2012

Hej 
Imorgon är det söndag och då är det min bloggdag hos Tonics.
Här kommer ett inlägg från  den 4 mars. 
Idag har jag gjort ett grattis-kort, men det lägger jag upp lite längre fram.
Ha en bra dag och TACK för att du tittar förbi!!
Kram MarieG
"
04/03/2012

Mina rosa rosor

av scrappyzzelochmat

Hej

Idag kommer en Lo på några av mina rosor i trädgården. Nu tror ni säkert att jag pysslar och gullar med mina blommor hela tiden, men det gör jag inte. Okej jag grejar en del i trädgården, men jag tycker om tåliga sorter som blommar mycket. Raritierna sparar jag åt andra :-)



Till de vita blommorna, har jag stansat ut blommor med multi-detail-craft-punch-star-728e. Några av blommorna har jag satt ihop med brads, skrynklat ihop och vecklat ut igen. Andra har jag limmat dit som de är.


Fjärilarna är stansade med multi-detail-craft-punch-butterfly-flutter-730e och sedan dekorerad med bling.

Ha en fortsatt bra söndag
Hälsningar MarieG
"

1 kommentar:

  1. Jätte fint! Jag gillar hur du skurit ut fotona och alla detaljer i dekorationerna.

    SvaraRadera