måndag 20 februari 2012

Återvunnet

Hej

Jag har hakat på en av Svensk scrapbookings utmaningar.
Uppgiften var att skapa något med en kasse. Jag hoppas att jag inte diskas, när jag använt två ;-) Man skulle också använda minst två kladdiga produkter. Kan man skapa utan kladdiga produkter???



Jag har gjort en Lo med fotomatta av en påse och de tre större blommorna är från en IKEA matkasse.
Kladdet som jag använt är massor av mist, distresser, snö, dabbers och distress stains.

 

Papperspåse-blommorna stansade jag ut med Tim Holtz blomstans. Satte ihop några blommor med brads och sprayade med mist i en plastpåse (är fortfarande gul på handen). Knycklade ihop  dem till bollar och vecklade ut dem efter en liten stund. Sedan har jag kladdat in distressdyna, stains och dabber på dem.

Var nu snälla, så kanske tomten kommer till er med ;-)

Kramar MarieG



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar