tisdag 11 oktober 2011

Inlägg hos Forma 8 september

För ett tag sedan så hade ett inlägg som gäst-DT hos Forma Hantverk.

Eftersom jag gillar att ha min inlägg samlade så visar jag inlägget här med, men kolla gärna in på Pysselrummets blogg för där finns många fina grejer och bra tips.

"Toni eller tomten


Här kommer en Lo på en av mina döttrars kompisar. Bilden är tagen på Liseberg i år när vi busade med sockervadd.

Mösterpappret som jag använt är det svåra pappret Vegetable Broth. Jättefint på båda sidorna så här gäller det att bestämma vad som kan offras ;-) Har också använt en brunvitprickigt papper och vit cardstock.

För att få mer liv i fåglarna på stämpeln, Fåglar, så färgade jag in den med stämpeldynor i två gröna nyanser.

På den stora bradsen så har jag använt mig av stämpeln liten snurra. Först vätte jag bradsen med en embossingdyna. Sedan doppade jag den i UTTE och så smälte jag UTEEn. Innan UTEEN stelnat, så stämplade jag in mönstret.
Skapat av MarieG."

Det var allt från mig idag

Kram MarieG

1 kommentar: