tisdag 16 augusti 2011

Hjärtliga lyckönskningar

Hej
Igår bloggades ett av mina kort hos Pysselrummet. Kolla gärna in där för att se vad de andra tjejerna skapar för fina saker och hos Forma Hantverk som säljer underbara stämplar och papper.

Eftersom jag gillar att ha mina alster samlade, så lägger jag upp bilden även här. Här är direktlänken dit.


"Kortet är tänkt som ett inflyttningskort, men fungerar även som förlovningskort eller bröllopskort.

Stämplarna som är använda är fågelbo, miniblomma 1 och hjärtliga lyckönskningar från stora textarket. Motivet är färglagt med distresser. Eftersom jag inte har någon ljusblå stämpeldyna att sota kanterna med, så målade jag kanterna med distress ink tumbled glass och tonade ut in mot motivet och texten. För att få lite volym så sitter motivet på 3D-kuddar.
Mönsterpappret är Love Nest Polka, sedan har jag stämplat på akvarellpapper och använt brun card stock för att lyfta fram motivet."

Ha det bra

Kramar Marie

1 kommentar: