torsdag 14 april 2011

Scrapträff den 24 april 11,00-21,00

Hej

Den 24 april kommer jag att ha en scrap-träff på

Strömstarevägen 3, Olofstorp, Strax utanför Göteborg.

Alla pysslare är välkomna, även sådan som jag inte känner, ännu ;-)

Vi kommer att vara max 15 personer som delar på 4 bord, så att alla får plats att pyssla.

Som vanligt vid en träff, så ta med egna grejer att jobba med.

Det kommer bli minst en utmaning med ett litet pris.

Jag kommer även att leta upp några utmaningar från nätet som inspiration, annars får man pyssla det man vill i sin egen takt.

I priset ingår lunch, eftermiddags-fika, middag, kaffe och godis.

Hör av dig vid anmälan om du är allergisk mot någon mat.

Pris: 150 kr. Anmälan är bindande och betalas inte tillbaks.

Anmälan dig till: aventyr@telia.com

Jag återkommer med kontonummer att sätta in pengarna på.

Har du frågor så får du gärna ringa mig på 0708-247877


Obs ! Vi har marsvin om någon är allergisk mot djur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar